Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

ΘΩΜΑΣ ΚΟΡΟΒΙΝΗΣ


  ΕΝΑΣ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟΣ, ΓΕΙΤΟΝΑΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΥ, ΓΙΑ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ
...
-Κι εγώ σε τι θα εξυπηρετήσω, τι θα κάνω, για σας; - Θα ’χεις το περίπτερο, καλές κονομισιές. Θα ’χεις και έξτρα ρεγάλο. Τα μάτια σου τέσσερα, στην πελατεία και στην περαντζάδα. –Και τι ακριβώς θα κάνω; -Όταν βλέπεις ύποπτη κίνηση θα την αναφέρεις αμέσως. –Σαν τι ύποπτη; -Θα  ’χεις  το τηλέφωνο. Τέσσερις γραμμές ανοιχτές: της Ασφάλειας στη Βαλαωρίτου, του σπιτιού μου, του καφενείου που συχνάζω, του «Καφαντάρη» το παλιό, ξέρεις, το γνωστό, το μεγάλο, πάνω στο Βαρδάρι. Και για πολύ έκτακτες περιπτώσεις, ενός ενωμοτάρχη δικού μας. Τον κύριο Βλάση, θα ζητάς, εγώ θα είμαι αυτός. Αν δεν μιλήσεις μ’  εμένα, θα με ειδοποιήσουν οι άλλοι, είναι μ μιλημένοι. –Κι άμα με μυριστούνε; -Είσαι πονηρός. Εμείς ξέρουμε που σε διαλέξαμε. Έχουμε μελετήσει το χαρακτήρα σου. Σε παρακολουθούμε χρόνια. Και θα εξακολουθήσουμε την παρακολούθηση. Τα μάτια σου ανοιχτά, μη σε πάρουνε μυρωδιά.

Απόσπασμα από το μυθιστόρημα  Ο ΓΥΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

(Πορτραίτο από το Φωτ.Αρχείο: © Γιάννη Δ. Βανίδη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου